Saturday, 23 October , 2021
امروز : شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۰ - 17 ربيع أول 1443
شناسه خبر : 13405
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر, قـطـار اخـبـار تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۴ |
شهرام ناظری

صدا و سیما ۴۲ سال به تجاوز ادامه داده است

  شهرام ناظری نسبت به رویکرد صداوسیما در قبال پخش بدون اجازه آثارش گله مند است. ناظری در این زمینه گفت: «صداوسیما چهل و دو سال است که بدون اجازه من و بدون رعایت حق و حقوق من از نظر کپی رایت و از نظر انسانی، به تجاوز خود ادامه داده است.» وی انتقادش به […]

صدا و سیما ۴۲ سال به تجاوز ادامه داده است
 

شهرام ناظری نسبت به رویکرد صداوسیما در قبال پخش بدون اجازه آثارش گله مند است.

ناظری در این زمینه گفت: «صداوسیما چهل و دو سال است که بدون اجازه من و بدون رعایت حق و حقوق من از نظر کپی رایت و از نظر انسانی، به تجاوز خود ادامه داده است.»

وی انتقادش به صداوسیما را اینگونه ادامه داد: «هر گونه اعتراضی که کردم جهت پخش نکردن آثارم از رادیو و تلویزیون تا امروز ترتیب اثری داده نشده است.»

ناظری در پاسخ به پرسش دیگری درباره آثار جدیدی که به عرصه موسیقی کشور عرضه خواهد کرد، گفت: «چندین اثر نیمه تمام هست ولی هیچ مرکزی یا موسسه ای نیست که فقط مخارج تهیه اثر را بپردازد.»

شهرام ناظری در خرداد ماه امسال کنسرت آنلاین «آوای دوست» را در تالار وحدت اجرا کرد؛ کنسرتی که از نگاه او خالی از اشکال نبود. او پس از پخش این کنسرت در فضای مجازی، تاکید کرده بود که اگر می دانست سازها را قرار است از نمای دور نشان بدهند، بدون شک با این مساله و انجام آن به صورت جدی مخالفت می‌کرد.

این خواننده به رویکرد صداوسیما در قبال نمایش ساز اشاره و همین مساله را دلیل تمایل نداشتن به همکاری با صداوسیما، عنوان کرده بود. به این ترتیب که گفته بود، «عملکرد اینجانب در این سال‌ها به وضوح نشان می‌دهد که به دلیل همین نقطه نظرها و اختلاف سلیقه‌ها که با صداوسیما داشته‌ام و اینکه در تلویزیون سازها را پشت اجسام مختلف پنهان می‌کنند، در این دهه ها هیچگونه همکاری با رادیو و تلویزیون نداشته ام و حتی حق و حقوق طبیعی خودم را از صداوسیما دریافت نکرده‌ام.»

 


 

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، مورد بررسی ما قرار خواهد گرفت اما در سایت منتشر نخواهد شد.
  • در این بخش از امکان ِ پی گیری حقوقی و قضاییِ مطالب ارسال شده توسط مخاطبان برخورداریم.